Turkcell Omni-Channel Müşteri Deneyiminde Mükemmelliği SAP ile sağlıyor
Yayınlanma Tarihi: 14.04.2018

Turkcell Omni-Channel Müşteri Deneyiminde Mükemmelliği SAP ile sağlıyor

Turkcell Omni-Channel Müşteri Deneyiminde Mükemmelliği SAP ile sağlıyor

Kesintisiz perakendecilik ve omni-channel müşteri deneyiminde mükemmellik vizyonu ile çıkılan yolda, Turkcell’in bayi ve distribütörlerinin satış, stok ve siparişlerinin gerçek zamanlı yönetimi, B2B süreçleri, akıllı kasa uygulaması ve bayilerin e-dönüşümü Renova danışmanlığında başarıyla tamamlanmıştır.

Hedefler

Neden SAP

Neden Renova

SAP Çözümleri ve Hizmetleri

Kazanımlar

Gelecek Planları

Grup Şirketlerimiz