Turkish Do&Co

Turkish DoCo, Uçan Aşçılar ve Uçan Servis Aşçıları tarafından verilen hizmetin kalitesi ölçümlemek için iPad uygulaması yaptırıyor. Unigate altyapısının kullanılacağı bu uygulama ile her geçen gün memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

Uygulamanın Uçan Aşçılar (Flighing Chef - FC) ve Uçan Servis Aşçılarına (Flighing Service Chef - FSC), uçuş sırasında doldurmaları gereken formların yönetilmesinde yardımcı olması bekleniyor. Formlarda uçuş sırasında uçağa yüklenen yemekler için ayrı ayrı değerlendirmeler yapılabileceği gibi genel olarak yorumlar yazılabilecek ve her bir yemek veya yorum için ayrıca fotoğraflar eklenebilecektir. FC ve FSC'ler yazdıkları olumsuz yorumlar ile ilgili alınan aksiyonlar konusunda da bilgi sahibi olabileceklerdir. Uygulama uçuş sırasında da kullanılabilmesi için hem offline hem de online olarak kullanılabilecektir.

Medyasoft, geçmiş mobil uygulamalar konusundaki deneyimlerinin yanı sıra bu projede iOS için de yeni olan Swift yazılım dilini profesyonel olarak kullanacaktır. Medyasoft altyapı için CRM entegrasyonunu rahatlıkla yapabildiği, dinamik form alanlarının kolaylıkla oluşturulabildiği kendi geliştirmiş olduğu Unigate'i kullanacaktır.

Medyasoft daha önce yapmış olduğu mobil uygulamalar sayesinde bu konuda uzman bir firmadır. Wahooy (wahooy.com) uygulamasında farklı bir teknoloji kullanmış, Türkiye'deki ilk Second Screen uygulamasını yapmış, Astra Zeneca ile ise DO&CO için yapacağı uygulamanın bir benzerini deneyimlemiştir. Projede kullanılacak Unigate alt yapısı ise daha önce ING Bank (ingbank.com.tr), Türk Havayolları (turkishairlines.com), Cookshop (cookshop.com.tr) gibi birçok projede kullanılmış, güvenlik ve kolaylık alanlarının yanısıra daha bir çok alanda yetkinliğini ispat etmiştir. Unigate için detaylı bilgiyi unigate.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Bu projenin ise deneyimler ve yetkinlikler kullanılarak 2 aylık bir sürede tamamlanması hedeflenmektedir.

Yapılan uygulama sayesinde firma yapılan uçuşlara ait doldurulması gereken formları dijital ortamda kolay bir şekilde takip edebilecek ve raporlayabilecektir. FC ve FSC'ler form doldurmak için internete ihtiyaç duymayacak, istediği zaman formu doldurabilecektir. Sistem offline iken doldurulan formları online olduğunda kullanıcıdan bağımsız olarak merkeze gönderecektir. Hizmet kalitesinin sürekli yakından izleneceği bu uygulama ile Turkish DoCo her geçen gün artıracağı müşteri memnuniyete odaklandığını belirtiyor.