Medyasoft Bilişim Grubu, 2 - 3 Mart 2024 tarihleri arasında Sapanca Elite World Grand Otel’de gerçekleştirilen yıllık strateji etkinliği ile birlikte 25. yılını kutladı. Her yıl gerçekleştirilen düzenli etkinliklerle tüm grup şirketlerine ve markalarına bağlı çalışanların bir araya gelerek hem grup sinerjisinin güçlendirildiği hem ortak vizyon doğrultusunda hedefe kilitlenildiği bu etkinlikler, gelecek nesil girişimciler için teşvik edici nitelik taşıyor.
Özel bir mana taşıyan bu yılki strateji etkinliği kapsamında Medyasoft’un geçmişten gelen birikimlerinden dersler çıkarak gelecek vizyonunu nasıl inşa ettiği, bu vizyonun hangi değerler ekseninde geliştiği, bu sayede hem gruba hem de ülkemize ne tür katma değerlerin kazandırıldığı detaylıca değerlendirildi. Bu çerçevede ayrıca Medyasoft’u 25 yıldır farklı kılan “Girişimci İş Modeli”nin de en yeni ürünleri olan Vendorside, VityCode ve Arkuza grup şirketlerinin lansmanı yapıldı.
Medyasoft’un “Girişimci İş Modeli” temelde bünyesinde çalışan her bireyi girişimci yapma esasına dayanıyor. Bu sayede grup bünyesinde çalışan tüm çalışanlar kurumun inovasyon kültürü ile yoğrularak, yenilikçi fikirler üretebiliyor ve bir girişimci adayı olarak bu fikirlerin gerçeğe ulaşması için çaba gösterebiliyor.
Türkiye ve tüm dünyadaki müşterilerine dijital sürdürülebilir değer katmak isteyen insanlar 25 yıldır burada. Burası Medyasoft.
Medyasoft, Renova, ePlatform, PeopleFocus, Botteq, Unimedas, Vitycode, Arkuza, Vendorside, Unigate