Medyasoft IT Group 2018 Strateji Toplantısı
Grubumuzun 2018 strateji toplantısını, 11 Mart Pazar günü tüm çalışma arkadaşlarımızın katılımı ile Ümraniye Crown Plaza otelde gerçekleştirdik.
%50 büyüme ile tamamladığımız 2017 yılındaki başarımızın arkasında,
- Şeffaf ve adil yaklaşımı benimseyen
- Girişimci ve yenilikçi bakış açısı ile çalışan
- Birlikte büyüme ve başarmaya inanan
- Çalışkan, gayretli ve işini lideri olan
- Müşteri ve sonuç odaklı
değerlerimizin oluşturduğu şirket kültürümüzün ve müşterilerimizle gerçekleştirdiğimiz dijital yolculuk hikayelerinin yattığını değerlendirdik. Toplantımızda, 2017’de ülkemizin değerli kurumlarında gerçekleştirdiğimiz 17 önemli dijital dönüşüm başarı hikayemizi hatırladık.
Değerlerimizin ve başarı hikayelerimizin üzerine bina ettiğimiz 4 yaklaşımla kendimizi geliştirmeyi ve müşterilerimizin dijital dönüşüm yolculuklarında eşlik etmeyi 2018’de de sürdüreceğiz:
- Müşterilerinle yeni bir ilişki kur,
- İşini yeniden şekillendir,
- Tedarikçiklerini yeniden değerlendir,
- Organizasyonu yeniden kurgula,
yaklaşımları 2018 stratejimizin yol haritasını oluşturacak. Bu yaklaşımların verdiği vizyonla, 2018 büyüme hedefimizi %57 olarak belirledik.
İş Çözümleri şirketimiz Renova, bulut çözümler sunan şirketimiz Eplatform ve güçlü Medyasoft Digital’e, 2018’de açık kaynak kodlu veri tabanı ürünümüzün sahibi Prodigy, yeni nesil insan kaynakları hizmetleri sunan ve şirketlerin insan kaynakları süreçlerini dijitalleştiren PeopleFocus, şirketimizin bilgi birikimini özgün ürünler ve platformlara dönüştüren Innolab ve fintech ürünlerimize finansal destek hizmetleri sunan Edanışman girişimlerimiz eklendi.
Özgün ürün ve platformlarımız olarak, 2017’de şirketlerin tüm iş süreçlerinin tek bir platformda yönetilmesini sağlayan Eplatform (Turkcell e-şirket), içerik yönetim sistemi ve uygulama geliştirme platformumuz Unigate, yüz tanıma ve görüntü analitiği sistemimiz Mantisight, mobil reklam kanal performansı ve kullanıcı davranışları analizi sunan ürünümüz Apptracktion, İK süreçlerini uçtan uca dijitalleştiren platformumuz Stafi’nin pazara gidişini ve kazandıkları başarıları inceledik, bu ürün ve platformların gelecek vizyonunu ortaya koyduk.
Hepsi ayrı bir değer olan tüm çalışma arkadaşlarımızla, geleceği tasarlayan yeni işlerimizle, yenilikçi ürün ve platformlarımızla, 2018’e ve sonrasına umutla bakıyoruz.