GENPA, İnterpromedya tarafından gerçekleştirilen İlk Bilişim 500 Şirketi Türkiye 2013 araştırmasına göre ilk 500 Bilişim Şirketi sıralamasında satış cirosu bakımından Mobil Telefon Kategorisi’nde 1’inci, Dağıtıcı Kategorisi ve Donanım Alt Kategorisi’nde 1’inci ve genel sıralamada 6’ıncı şirket olarak yer almaktadır.
GENPA projesi oluşturulurken e-ticaret sitelerindeki kullanıcı deneyimleri incelendi ve kullanıcı alışkanlıkları ön planda tutuldu. Bu çerçevede flat tasarım disiplinine uygun arayüz öğeleri tercih edildi. Kullanıcıların site içerisinde en fazla 2 veya 3 tıklama ile en detaylı sayfaya bile ulaşılabilmesini sağlayan menü, navigasyon yapısı ve bilgi mimarisi kurgulandı. Kullanılan renklerde sadelik ve kurumsallık korundu. Aynı zamanda e-ticaret'te satın alma davranışlarını yönlendirebilecek yetenekteki renkler tercih edildi. Bu özelliklere ek olarak kullanıcı deneyiminin mobil cihazlarda da aynı kalabilmesi için responsive olarak tasarlandı.
Daha önce Konyalı Saat, Godiva gibi e-ticaret sitelerinin yanı sıra BayiNet, Penta gibi büyük firmalara da benzer B2B projeler yapan Medyasoft, GENPA’yı da hayalleriyle buluşturdu.
Bayi ve son kullanıcılarını en önemli varlığı olarak gören GENPA, her zaman farklı çözümler ve ürünler sunarak güvenilirliğini ve markasını güçlendirmeye devam ederken, kendisine yakışır bir web sitesine kavuştu.
GENPA projesinin önyüz geliştirimleri, Medyasoft'un alanında uzman ekibi tarafından yeni trendler çerçevesinde ve tasarım dahil yaklaşık 2 aylık bir süreçte tamamlandı. Web sitesi gereksinimleri doğrultusunda gerekli pluginler geliştirilerek entegrasyon yapıldı.
Kullanıcılar tüm e-ticaret sitelerindeki deneyimlerini artık GENPA sitesinde de sürdürebiliyor.
Modern ve trendlere uygun bir görünüm kazanan yeni site sayesinde kullanıcılar kolay bir şekilde alışveriş yapma deneyimine kavuştu.