Kesintisiz perakendecilik ve omni-channel müşteri deneyiminde mükemmellik vizyonu ile çıkılan yolda, Turkcell’in bayi ve distribütörlerinin satış, stok ve siparişlerinin gerçek zamanlı yönetimi, B2B süreçleri, akıllı kasa uygulaması ve bayilerin e-dönüşümü Renova danışmanlığında başarıyla tamamlanmıştır.
Hedefler
- Entegre perakende otomasyon sistemi ihtiyacı, tek sistemle tüm perakende yapısının
- çok-kanallı olarak yönetilmesi
- Genel merkezde tasarlanan strateji, kampanya ve promosyonların en uç noktalara taşınması
- Stok, satış ve operasyonun eş zamanlı izlenebilir ve yönetilebilir hale getirilmesi
- Müşteri etkileşimi ile öğrenen bir tedarik zinciri yapısının kurulması
- Müşteri deneyiminin uçtan uca tüm satış kanallarında değiştirilmesi
Neden SAP
- SAP’nin tek platformla bugünün ve geleceğin ihtiyaçlarını karşılayabilir bir altyapı sunması
- En iyi iş uygulamalarını içermesi
- Güçlü referansları
- Teknoloji altyapısı
Neden Renova
- Kurumsal ve güvenilir yapısı
- Referansları, benzer proje tecrübeleri
- Yetkin kadrosu
- Kurumsal duruşu
SAP Çözümleri ve Hizmetleri
- SAP IS Retail
- SAP Hybris B2B, Telco Accelerator, PCM
- SAP S/4HANA
- SAP Enable Now
- SAP Process Orchestration
Kazanımlar
- Merkezi yönetim sağlaması
- Tedarik zinciri optimizasyonu
- Omni-channel’da üstün müşteri deneyimi sunulması
- Gerçek zamanlı izlenebilir ve yönetilebilir, kesintisiz perakende yapısı oluşturulması
Gelecek Planları
- SAP CAR, SAP MDG gibi ileri seviye perakende çözümlerinin kullanılması
- SAP Hybris’in diğer müşteri temas noktalarında yaygınlaştırılması
- Müşteri bilgi havuzu yönetimi ve gerçek zamanlı bağlamsal pazarlamanın gerçekleştirilmesi